2015年3月31日 星期二

Heart Is A Muscle (愛很強壯) by Carly Rae Jepsen (卡莉蕾)






Heart Is A Muscle
愛很強壯
Carly Rae Jepsen
卡莉蕾
Kiss
親親








You gave my shirt back
你還我的襯衫
I don't really get the meaning
我不是很懂這是什麼意思
It's like you're giving up before it all goes wrong
這就好像你在一切走樣之前放手
I've been told but I don't really like the feeling
有人告訴過我但我真的不喜歡這種感覺
I've been away, I've been away too long
我已經離開 我已經離開太久了


I, I, I wanna go wherever you are
我 我 我想跟隨你到天涯海角
I, I, I wanna be wherever you are
我 我 我想要成為像你一樣的人
I, I, I wanna see whatever you are
我 我 我想看著你不管你是怎樣的人


You say love's a fragile thing
你說愛很脆弱
Made of glass
愛是玻璃做的
But I think
但我覺得
Your heart is a muscle
你的愛很強壯
Your heart is a muscle
你的愛很強壯
You gotta work it out
你得一直鍛鍊
Make it stronger
讓它更強壯
Try for me just a little longer
為了我多努力一點
Your heart is a muscle
你的愛很強壯
Your heart is a muscle
你的愛很強壯


It's times like this you must recall,
這是你得回想起的時候
Your heart is a muscle
你的愛很強壯
It's times like this you must recall,
這是你得回想起的時候
Your heart is a muscle
你的愛很強壯


If I could turn this plane around
如果我可以製造這架飛機
I'd fly to where you are right now
我會飛往你現在所在的地方
Write your name into the sky
把你的名字寫上天空
Hope that it'll light up your eyes
希望你會看到


Wake up moon we spend the night alone together
叫醒月亮 我們一起消磨夜晚
You're a real good listener, but you don't have much to say
你是很好的傾聽者 但你不必說太多
Wake up you, you won't pick up the phone whatever
叫醒你 反正你不用接電話
You're probably sleeping, I hope we're still OK
你大概還在睡覺 我希望我們依舊OK


I, I, I wanna go wherever you are
我 我 我想跟隨你到天涯海角
I, I, I wanna be wherever you are
我 我 我想要成為像你一樣的人
I, I, I wanna see whatever you are
我 我 我想看著你不管你是怎樣的人


You say love's a fragile thing
你說愛很脆弱
Made of glass
愛是玻璃做的
But I think
但我覺得
Your heart is a muscle
你的愛很強壯
Your heart is a muscle
你的愛很強壯
You gotta work it out
你得一直鍛鍊
Make it stronger
讓它更強壯
Try for me just a little longer
為了我多努力一點
Your heart is a muscle
你的愛很強壯
Your heart is a muscle
你的愛很強壯


It's times like this you must recall,
這是你得回想起的時候
Your heart is a muscle
你的愛很強壯
It's times like this you must recall,
這是你得回想起的時候
Your heart is a muscle
你的愛很強壯


If I could turn this plane around
如果我可以製造這架飛機
I'd fly to where you are right now
我會飛往你現在所在的地方
Write your name into the sky
把你的名字寫上天空
Hope that it'll light up your eyes
希望你會看到
[x2]


You say love's a fragile thing
你說愛很脆弱
Made of glass
愛是玻璃做的
But I think
但我覺得
Your heart is a muscle
你的愛很強壯
Your heart is a muscle
你的愛很強壯
You gotta work it out
你得一直鍛鍊
Make it stronger
讓它更強壯
Try for me just a little longer
為了我多努力一點
Your heart is a muscle
你的愛很強壯
Your heart is a muscle
你的愛很強壯

It's times like this you must recall,
這是你得回想起的時候
Your heart is a muscle
你的愛很強壯
It's times like this you must recall,
這是你得回想起的時候
Your heart is a muscle
你的愛很強壯


If I could turn this plane around
如果我可以製造這架飛機
I'd fly to where you are right now
我會飛往你現在所在的地方
Write your name into the sky
把你的名字寫上天空
Hope that it'll light up your eyes
希望你會看到

沒有留言:

張貼留言