2015年2月17日 星期二

Mama's Song (媽媽的歌) by Carrie Underwood (卡麗安德伍)




Mama's Song
媽媽的歌
Carrie Underwood
卡麗安德伍
Play On
夢想啟程








Mama, you taught me to do the right things
媽媽,你教我做對的事情
So, now you have to let your baby fly
但現在,你得讓你的寶貝翱翔
You've given me everything that I will need 
你給了我所需要的一切
To make it through this crazy thing called life
來面對這瘋狂的事物「人生」
And I know you watched me grow up
我知道你看我長大
and only want what's best for me
而且只要給我最好的
And I think I found the answer to your prayers
我想我找到你一直祈禱的那個答案了


And he Is good, so good
他很好,真的很棒
He treats your little girl
他對待妳的小女孩
like a real man should 
就像一個真男人一樣
He is good, SO good 
他很好,真的很棒
He makes promises he keeps 
他遵守他的承諾
No, he's never gonna leave 
不,他永遠不會離開
So, don't you worry about me
所以啊你別擔心我了
Don't you worry about me 
別擔心我吧


Mama, there's no way you'll ever lose me
媽媽,你永遠不可能會失去我的
Giving me away is not goodbye
讓我離開不是說再見
As you watch me walk down to my future
當你看我走向我未來的人生
I hope tears of joy are in your eyes
我希望在你眼中的淚水是喜悅


Cause, he is good, so good
因為,他很好,他真的很棒
And, he treats your little girl
他對待妳的小女孩
like a real man should
就像個真男人一樣
He is good, SO good
他很好,他真的很棒
He makes promises he keeps
他遵守他的承諾
No, he's never gonna leave
不,他永遠不會離開
So, don't you worry about me
所以啊妳別擔心我了
Don't you worry about me
別擔心我吧


And when I watch my baby grow up
當我看著我的寶貝長大
I'll only want what's best for her
我只希望她能擁有最好的
And I hope she'll find
我希望她會發現
the answer to my prayers
我禱告的答案
And that she'll say...
然後她會說...


He is good, so good
他很好,他真的很棒
And he treats your little girl
他對待妳的小女孩
like a real man should
就像個真男人一樣
He is good, SO good
他很好,他真的很棒
He makes promises he keeps
他遵守他的承諾
No, he's never gonna leave
不,他永遠不會離開
So, don't you worry about me. 
所以啊妳別擔心我了
Don't you worry about me. 
別擔心我吧


Mama, don't you worry about me
媽媽,妳別擔心我了
Don't you worry about me
別擔心我吧

沒有留言:

張貼留言