2015年1月13日 星期二

Dark Side (黑暗面) by Kelly Clarkson (凱莉克萊森)






Dark Side
黑暗面
Kelly Clarkson
凱莉克萊森
Stronger
堅定不移









Oh oh oh, there's a place that I know
喔喔喔,我知道有個地方
It's not pretty there and few have ever gone
那個地方並不美麗,到過那裡的人沒幾個
If I show it to you now
如果我現在帶你去
Will it make you run away?
會不會想讓你逃走?


Or will you stay
或者你會留下
Even if it hurts
即使那很受傷
Even if I try to push you out
即使我試著把你推開
Will you return?
你會回來嗎?
And remind me who I really am
然後提醒我自己我是誰
Please remind me who I really am
拜託你提醒我我是誰


Everybody's got a dark side
每個人都有黑暗面
Do you love me?
你愛我嗎?
Can you love mine?
你能愛我嗎?
Nobody's a picture perfect
沒有人是天生完美
But we're worth it
但我們值得
You know that we're worth it
你知道我們都值得的
Will you love me?
你會愛我嗎?
Even with my dark side?
就算我有黑暗面


Like a diamond
就像鑽石
From black dust
在灰塵裡
It's hard to know
很難去說
What can become
會變成甚麼
If you give up
如果你放棄的話
So don't give up on me
所以不要放棄我
Please remind me who I really am
拜託提醒我我是誰


Everybody's got a dark side
每個人都有黑暗面
Do you love me?
你愛我嗎?
Can you love mine?
你能愛我嗎?
Nobody's a picture perfect
沒有人是天生完美
But we're worth it
但我們值得
You know that we're worth it
你知道我們值得的
Will you love me?
你會愛我嗎?
Even with my dark side?
就算我有黑暗面


Don't run away
別逃走
Don't run away
別逃走
Just tell me that you will stay
就告訴我你會留下
Promise me you will stay
答應我你會留下
Don't run away
別逃走
Don't run away
別逃走
Just promise me you will stay
就答應我你會留下
Promise me you will stay
答應我你會留下
Will you love me? ohh
你會愛我嗎? 喔


Everybody's got a dark side
每個人都有黑暗面
Do you love me?
你愛我嗎?
Can you love mine?
你會愛我嗎?
Nobody's a picture perfect
沒有人是天生完美
But we're worth it
但我們都值得
You know that we're worth it
你知道我們都值得的
Will you love me?
你會愛我嗎?
Even with my dark side?
就算我有黑暗面


Don't run away
別逃走
Don't run away
別逃走


Don't run away
別逃走
Promise you'll stay
答應我你會留下

沒有留言:

張貼留言