2014年12月25日 星期四

Gladiator (劍士) by Dami Im (多玫林)





Gladiator
劍士
Heart Beats
心跳
Dami Im
多玫林





Throw my head to the sky
抬頭看天空
Cover the sun in my eyes
陽光映照了我的眼睛
I can see your silhouette, silhouette
我可以看到你的輪廓、輪廓
I'll find a way to get to you
我會想辦法去找你
You look at me and I blush
你看著我然後我臉紅
You're like a perfect mirage
你就像是個完美的假象
And they say you're out of my league
然後他們說你配不上我
Out of reach
連邊都沾不上
I don't mind
但我才不在乎


I'll break my back for just one touch
就算只是觸碰一下我也會努力
All my blood for your love
為了你的愛投入全心全意
Not in it for the honour
並非為了名譽
For you I swear I'm gonna
為了你我發誓
Run through a thousand burning fields
我會闖進熊熊戰火的戰場
And nothing can stop me
沒有甚麼可以阻止我
Not in it for the glory
並非為了榮耀
I just hope you're waiting for me
我只希望你是在等我


Never gonna give up
永遠不會放棄
I won't let nobody harm ya
我不會讓任何人傷害你
I'm a fight for your love
我會為了你的愛而戰
Like a gladiator
就像個武士一般
Give it all that I've got
奉獻我所有的
I'm your knight in shining armour
我是你閃亮盔甲的騎士
I'm a fight for your love
我會為了你的愛而戰
Like a gladiator
就像個武士一般
Like a gladiator
就像個武士一般


You built your walls real high
你把你的心牆築的很高
Nobody else dares to climb
沒人敢去攀爬
But I'm a work my fingers to the bone
但我很努力
All the way to your throne
盡全力地前往你的寶座
Catch every arrow in my shield
拿著我的每一把劍和盾牌
If it brings you to me
如果它把你帶向我
Not in it for the honour
並非為了名譽
For you I swear I'm gonna
為了你我發誓
Run through a thousand burning fields
我會闖進熊熊戰火的戰場
And nothing can stop me
沒有甚麼可以阻止我
Not in it for the glory
並非為了榮耀
I just hope you're waiting for me
我只希望你是在等我



Never gonna give up
永遠不會放棄
I won't let nobody harm ya
我不會讓任何人傷害你
I'm a fight for your love
我會為了你的愛而戰
Like a gladiator
就像個武士一般
Give it all that I've got
奉獻我所有的
I'm your knight in shining armour
我是你閃亮盔甲的騎士
I'm a fight for your love
我會為了你的愛而戰
Like a gladiator
就像個武士一般
Like a gladiator
就像個武士一般

I'm gonna wait for your love
我會等著你的愛
I'm gonna fight for your love
我會為了你的愛而戰
Don't care 'bout the odds I'll take on the world if I must
別管那些成功機率,如果有必要我會承當這世界
They will be screaming my name
他們會瘋狂地喊著我的名字
You're gonna see who I am
你將會知道我是誰
I'll show you what I'm made of
到時候我會告訴你我是用甚麼做的
There's nothing I'm afraid of
我沒什麼事情好怕


Never gonna give up
永遠不會放棄
I won't let nobody harm ya
我不會讓任何人傷害你
I'm a fight for your love
我會為了你的愛而戰
Like a gladiator
就像個武士一般
Give it all that I've got
奉獻我所有的
I'm your knight in shining armour
我是你閃亮盔甲的騎士
I'm a fight for your love
我會為了你的愛而戰
Like a gladiator
就像個武士一般


Never gonna give up
永遠不會放棄
I won't let nobody harm ya
我不會讓任何人傷害你
I'm a fight for your love
我會為了你的愛而戰
Like a gladiator
就像個武士一般
Give it all that I've got
奉獻我所有的
I'm your knight in shining armour
我是你閃亮盔甲的騎士
I'm a fight for your love
我會為了你的愛而戰
Like a gladiator
就像個武士一般
Like a gladiator
就像個武士一般

沒有留言:

張貼留言