2015年4月18日 星期六

Skyscraper (摩天大樓) by Demi Lovato (黛咪洛瓦托)







Skyscraper
摩天大樓
Demi Lovato
黛咪洛瓦托
Unbroken
完整的







[Verse 1:]
Skies are crying, I am watching
天空在哭泣,我正看著
Catching tear drops in my hands
手中有著我的淚水
Only silence as it's ending
結尾只有沉默
Like we never had a chance
就好像我們從來都沒有過機會
Do you have to make me feel like
你有必要讓我感到
There's nothing left of me?
我很渺小嗎?


[Chorus:]
You can take everything I have
你可以奪走我所擁有的一切
You can break everything I am
你可以粉碎我的所有
Like I'm made of glass
就好像我是易碎的玻璃
Like I'm made of paper
就好像我是柔韌的白紙
Go on and try to tear me down
繼續試著把我撕裂吧
I will be rising from the ground
不管怎樣我會邁向高處
Like a skyscraper
就像摩天大樓一般
Like a skyscraper
就像摩天大樓


[Verse 2:]
As the smoke clears, I awaken
當炊煙消失,我醒著
And untangle you from me
跟你說再見
Would it make you feel better
當你看見我崩壞
To watch me while I bleed?
這樣你有開心一點嗎?
All my windows still are broken

But I'm standing on my feet
但我依舊自立自強


[Chorus:]
You can take everything I have
你可以奪走我所擁有的一切
You can break everything I am
你可以粉碎我的所有
Like I'm made of glass
就好像我是易碎的玻璃
Like I'm made of paper
就好像我是柔韌的白紙
Go on and try to tear me down
繼續試著把我撕裂吧
I will be rising from the ground
不管怎樣我會邁向高處
Like a skyscraper
就像摩天大樓一般
Like a skyscraper
就像摩天大樓


[Bridge:]
Go run, run, run
繼續 往前跑跑跑
I'm gonna stay right here,
我會繼續待在這裡
Watch you disappear
看著你消失
Yeah, oh
耶 喔
Go run, run, run
繼續 往前跑跑跑
Yeah, it's a long way down
耶 這會是一段很漫長的旅程
But I am closer to the clouds up here
但此刻我更接近雲端了


[Chorus:]
You can take everything I have
你可以奪走我所擁有的一切
You can break everything I am
你可以粉碎我的所有
Like I'm made of glass
就好像我是易碎的玻璃
Like I'm made of paper
就好像我是柔韌的白紙
Oh Oh
喔 喔
Go on and try to tear me down
繼續試著把我撕裂吧
I will be rising from the ground
不管怎樣我會邁向高處
Like a skyscraper
就像摩天大樓一般
Like a skyscraper
就像摩天大樓

(Like a skyscraper)
(就像摩天大樓)

Like a skyscraper
就像摩天大樓一般
Like a skyscraper
就像摩天大樓

沒有留言:

張貼留言